Forum biblijne Strona Główna Forum biblijne
Owocem ducha jest: miłość, radość, pokój, cierpliwość, uprzejmość, dobroć, wierność. (List do Galatów 5:21-22)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
TOTALNY ATAK "Tajemnice tajemnych stowarzyszeń" -
Autor Wiadomość
Hava 
Kobieta

Pomogła: 14 razy
Dołączyła: 29 Cze 2010
Posty: 298
Wysłany: 2012-06-03, 12:39   TOTALNY ATAK "Tajemnice tajemnych stowarzyszeń" -

Niezwykle ciekawy wykład

http://youtu.be/E6ZzIbJftNY
http://youtu.be/E6ZzIbJftNY
 
 
aswell

Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 34
Wysłany: 2012-06-05, 01:28   Tajemnice tajemnych stowarzyszeń

http://www.youtube.com/wa...feature=related


Ciekawy film na temat tajemnych stowarzyszeń.
Niektóre fakty są zaskakujące..
 
 
9RP 

Wyznanie: apostolic pentacostal
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 19 Lut 2012
Posty: 1101
Wysłany: 2012-06-05, 07:56   

Szukanie tajnych stowarzyszeń jest w Polsce modne
tak w polityce jak i w religii
Bogu niech będą dzięki ,ze mam łaskę
bo mnie to nie interesuje
Szukam oblicza Bożego
a ewentualne spiski nie mają nic do mojej wiary i nadziei ,którą w Jezusie pokładam
ona oczyszcza mnie od spiskowych teorii też
bo to są rzeczy w zbawieniu zbędne
pozdrawiam
_________________
sługa w społeczności
 
 
agnieszka 
zbanowana


Wyznanie: in Christ Alone who took on flesh
Pomogła: 16 razy
Dołączyła: 02 Cze 2012
Posty: 562
Skąd: Społeczność Chrześcijańska
Wysłany: 2012-06-05, 08:14   

:-D podoba mi sie to co napisales i jak napisales, Ryszardzie. :-)
 
 
kesja 
zbanowana


Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 26 Maj 2006
Posty: 4127
Wysłany: 2012-06-05, 08:19   

Tu nie chodzi o mode a poznanie co nam wmawiano przez lata .
Bardzo dobrze ze jest ktoś ,kto ma ŁASKE UJAWNIENIA i wskazania ludziom,ze to
co robią ,ze symbole,które czczą ,ze to wszystko jest dawnym, BARDZO dawnym KULTEM POGAŃSKIM.

Ten prof. Walter J. Veith , nie mówi od siebie ,ale CYTAT, ZA CYTATEM ujawnia ,ujawnia.
Kobieta która trzyma w ręce kielich obrzydliwości - Ile masz takich kościołów które SIEBIE przedstawiają jako KOBIETE z Kielichem ?

Wybacz ,ale twoje podejście przypomina tych co przez wieki ,bazowali na tym co im podano
i łykali bez sprawdzania czym ich karmią.

Niestety jak pokazuje zycie ,nic sie nie zmieniło, ta sama zasada nadal obowiązuje ja nazywam to programowaniem denominacyjnym .

<Nie słuchaj co ci chca powiedzieć "tamci" .....>
I nie jest to cecha tylko krk ,tak robią śj i każda sroczka co ogonek swój chwali :-)



POZNAJCIE PRAWDA bo PRAWDA WYZWOLI
_________________
stałe pozbawienie prawa do pisania na forum
 
 
agnieszka 
zbanowana


Wyznanie: in Christ Alone who took on flesh
Pomogła: 16 razy
Dołączyła: 02 Cze 2012
Posty: 562
Skąd: Społeczność Chrześcijańska
Wysłany: 2012-06-05, 08:42   

kesja napisał/a:
Ten prof. Walter J. Veith , nie mówi od siebie ,ale CYTAT, ZA CYTATEM ujawnia ,ujawnia.
Kobieta która trzyma w ręce kielich obrzydliwości - Ile masz takich kościołów które SIEBIE przedstawiają jako KOBIETE z Kielichem ?

Wybacz ,ale twoje podejście przypomina tych co przez wieki ,bazowali na tym co im podano
i łykali bez sprawdzania czym ich karmią.


Kesjo poniewaz przyznalam Ryszrdowi racje to od bieram to rowniez do siebie, wiec chce cos wyjasnic, ze ja tak Ryszarda wypowiedzi nie odebralam i sama tak nie mysle.
Juz tyle razy zawiodlam sie na czlowieku, ze wlasnie nie chce przyjmowac tego co mi ktos chce wbic do glowy, sama tez tego nie robie, wiec najczesciej cytuje same cytaty ze Slowa Bozego bez mojego komentarza.
Ten profesor, moze i dobrze mowi jesli kogos ten temat interesuje, ale nie ma obowiazku sluchania go, prawda ?

Za to Syna Bozego mamy sluchac i jak Duch Swiety poprowadzi kogos do sluchania profesora ku zbudowaniu to Chwala Bogu !
_________________
stałe pozbawienie prawa do pisania na forum
 
 
kesja 
zbanowana


Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 26 Maj 2006
Posty: 4127
Wysłany: 2012-06-05, 08:50   

Ty nie chodzi o cytowanie wersetów ,a cytuje z tego co juz zostało napisane np w tajnym katechiźmie i innych ksążkach .
Zestawia i pokazuje również pokazuje jak powstawała masoneria z czego sie wywodzi ,ze jest ktos ponad masoneria itp .
oczywiście ,ze nie musi to interesowac , niewiedza daje jakieś bezpieczeństwo - zawsze to coś . ;-)
_________________
stałe pozbawienie prawa do pisania na forum
 
 
9RP 

Wyznanie: apostolic pentacostal
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 19 Lut 2012
Posty: 1101
Wysłany: 2012-06-05, 09:09   

Co tu dużo tłumaczyć
człowiek ma wybór
może wybierać jakie owoce je
z drzewa żywota czy z drzewa poznania
staram się by nie wdawać się w "układy " tego świata spożywać Słowo jako chleb codzienny
i nie karmić się wiadomościami o grzesznym działaniu ludzi
w szczególności o spiskach
nie mam w tym żadnego interesu
bo nawet jeżeli są to nic do mnie nie mają
wiem komu zaufałem
i wiem ,ze niezależnie od spisków i knowań Jego wola się stanie
nie chcę zaśmiecać umysłu informacjami dla mnie nie istotnymi
Bowiem jak On jest ze mną to nikt mi nic nie uczyni
a jak Go ze mną nie ma to wiedza też mi nic nie da bo życia sam nie ocalę
Mnie jest potrzebny Mesjasz a nie antychryst z jego spiskami
Wierzę ,ze jest ze mną wiec jak mam Jego łaskę wystarczy mi
ludziom też mówię by raczej w niebo patrzyli gdzie Chrystus z aniołami swymi
i tego co w niebie szukali
wiarę w Jego przyjście przekładali nad porządek tego świata
pozdrawiam
_________________
sługa w społeczności
 
 
agnieszka 
zbanowana


Wyznanie: in Christ Alone who took on flesh
Pomogła: 16 razy
Dołączyła: 02 Cze 2012
Posty: 562
Skąd: Społeczność Chrześcijańska
Wysłany: 2012-06-05, 09:48   

tu tez zgadzam sie z Ryszrdem.

Kesjo, a jesli chodzi o ten sposkoj w niewiedzy, to masz racje to tez zaleca nam Slowo;

"Wreszcie, bracia, myślicie tylko o tym, co prawdziwe, co poczciwe, co sprawiedliwe, co czyste, co miłe, co chwalebne, co jest cnotą i godne pochwały" - Filip. 4:8
_________________
stałe pozbawienie prawa do pisania na forum
 
 
kesja 
zbanowana


Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 26 Maj 2006
Posty: 4127
Wysłany: 2012-06-05, 09:48   

Wiem tak sie mówi ludziom - niezajmujcie sie spiskami szatanem jego działaniem itp-
To pozornie wygląda 'ładnie" i niby troskliwie ale ja dopatruje się w tym czegos innego.
Teraz gdy juz cos niecoś wiem widze ,że ci co tak powstrzymują innych ,sami sa po łokcie zanurzeni w tym fermencie .
Oni powstrzymuja, by ci co szukają z odwagą nie znaleźli ich w jednoznacznej sytuacji .
Jakim to szokiem jest dowiadywac ze 'zacni" ewangeliści ubabrani sa w jakieś kursy ze naczerpali ducha Nachasz ze prorok i lider babtystów to mason 33 stopnia ?!

Kto by o tym wiedział ,gdyby nie ujawnili ci ,co potrafią szukac i ujawniać?
Teraz mówi sie ostrzeżenia typu osmieszenia - schizofrenia - spisek - przepustka .
_________________
stałe pozbawienie prawa do pisania na forum
 
 
kesja 
zbanowana


Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 26 Maj 2006
Posty: 4127
Wysłany: 2012-06-05, 09:53   

agnieszkas napisał/a:
tu tez zgadzam sie z Ryszrdem.

Kesjo, a jesli chodzi o ten sposkoj w niewiedzy, to masz racje to tez zaleca nam Slowo;

"Wreszcie, bracia, myślicie tylko o tym, co prawdziwe, co poczciwe, co sprawiedliwe, co czyste, co miłe, co chwalebne, co jest cnotą i godne pochwały" - Filip. 4:8


Zabrakło - W OCZACH BOGA .....jak myslisz komu nie podobało sie zakończenie ?

Spokój w niewiedzy zaleca ci Słowo ?
Mieszasz pojęcia - Myslcie - wiedzcie .

_________________
stałe pozbawienie prawa do pisania na forum
 
 
agnieszka 
zbanowana


Wyznanie: in Christ Alone who took on flesh
Pomogła: 16 razy
Dołączyła: 02 Cze 2012
Posty: 562
Skąd: Społeczność Chrześcijańska
Wysłany: 2012-06-05, 09:58   

zastanowie sie Kesjo.
 
 
Hardi 
Administrator
Classic A2J

Wyznanie: chrześcijanin
Pomógł: 44 razy
Wiek: 40
Dołączył: 21 Paź 2009
Posty: 5892
Skąd: Norwegia
Wysłany: 2012-06-06, 00:02   

aswell, identyczny temat powstał 2 dni temu, założyła go Hava, więc następny razem sprawdź, aby nie powielać, a tymczasem połączę te tematy w jeden.
_________________
"Badacie Pisma, ponieważ myślicie, że dzięki nim będziecie mieć życie wieczne, a właśnie one świadczą o mnie. A jednak nie chcecie przyjść do mnie, żeby mieć życie." Jana 5.39-40

Blog ¤¤¤ YouTube ¤¤¤ Chomik ¤¤¤ Słowo Nadziei
 
 
 
Hava 
Kobieta

Pomogła: 14 razy
Dołączyła: 29 Cze 2010
Posty: 298
Wysłany: 2012-06-06, 13:46   

Najgorzej, gdy ktoś zasugeruje się jedynie tytułem a nie posłucha treści.

Wiemy, że niektórzy wylewają dziecko z kapielą według zasady:
"Kol 2:21 bw "nie dotykaj, nie kosztuj, nie ruszaj?"" osądzając tych, którzy są wolni od tego.
 
 
judejahu 
Love=Peace=Unity

Wyznanie: JehoszuJAH MesziJAH/były katolik
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 24 Cze 2012
Posty: 319
Skąd: wszechświat
Wysłany: 2012-06-24, 21:14   VEITH ma bardzo dużą wiedzę

oglądałem większość wykładów prof. Veitha.

ten wykład pokrywa się z innymi np. Pan Gamble (Procter&Gamble - kosmetyki) stworzył film the THRIVE. tam porusza podobną tematykę, ale i nie tylko on.

nadchodzi ORDO AB CHAO.. nadchodzi wielki ucisk. Już nieformalnie zaczął funkcjonować (zniesiona 31 stycznia 2011r. konstytucja USA przez Obamę)

uważam, że prof. Veith ma bardzo dużo racji. nie zgadzam się do końca z tym co głosi przez bycie adwentystą ale takie opracowania jego autorstwa chętnie polecam.

polecam także WINO BABILONU. 95% dla mnie się zgadza.
_________________
Wszyscy jesteśmy współtwórcami każdego napotkanego życia.

----------------------------------------------------
religia to biznes. kościół to firma. "duchowni" to zarząd. wyznawcy to klientela.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 11