Forum biblijne Strona Główna Forum biblijne
Owocem ducha jest: miłość, radość, pokój, cierpliwość, uprzejmość, dobroć, wierność. (List do Galatów 5:21-22)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Quster
2009-05-15, 20:05
80 pytań które mają, zrobić ponoć z człowieka ateistę
Autor Wiadomość
Comprensione 


Dołączyła: 29 Sie 2010
Posty: 381
Wysłany: 2010-10-02, 23:36   

albo to jest tylko "racjonalizacja fizyczna'' albo aż :)
_________________
"By all means let's be open-minded, but not so open-minded that our brains drop out. " ^^
 
 
 
Krzysiek 

Wiek: 33
Dołączył: 01 Paź 2010
Posty: 28
Skąd: wszechświat
Wysłany: 2010-10-03, 07:38   

tak samo jakby ktoś porównał ziemie jako planete i wrzechświat.
Czy też byś napisała wtedy, że to jest albo tylko planeta ziemia albo aż planeta ziemia?
Planeta ziemia przy wrzechświecie jest niczym mikroorganizm :roll:
 
 
 
Comprensione 


Dołączyła: 29 Sie 2010
Posty: 381
Wysłany: 2010-10-03, 12:04   

"racjonalizacja fizyczna " zajmuje się całym wszechświatem, a te duchowe pierdoły nawet nie tylko ziemią, ale tylko mózgami ludzi. To się nazywa bycie zamkniętym.
_________________
"By all means let's be open-minded, but not so open-minded that our brains drop out. " ^^
 
 
 
Krzysiek 

Wiek: 33
Dołączył: 01 Paź 2010
Posty: 28
Skąd: wszechświat
Wysłany: 2010-10-03, 15:14   

Comprensione napisał/a:
"racjonalizacja fizyczna " zajmuje się całym wszechświatem, a te duchowe pierdoły nawet nie tylko ziemią, ale tylko mózgami ludzi. To się nazywa bycie zamkniętym.


Te przez Ciebie nazwane "duchowe pierdoły" są czymś co z góry ludzie "racjonalizacji fizycznej" odrzucają i nawet nie raczą ich zbadać dokładnie, więc według mnie to się tak naprawdę nazywa bycie zamkniętym :roll:
 
 
 
Comprensione 


Dołączyła: 29 Sie 2010
Posty: 381
Wysłany: 2010-10-03, 15:33   

ja nie odrzucam z góry. :) nie z góry :)
_________________
"By all means let's be open-minded, but not so open-minded that our brains drop out. " ^^
 
 
 
srokinho 

Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 4
Wysłany: 2010-11-23, 22:03   

1. Jezeli chodzi o to ze ludzie sa tymi dziećmi. Bóg szuka ludzi aby glosili dobra nowine w Jego imieniu i do tego przez swoje slowo uczy Nas jak to robic jak w nim wytrwac, kazdego dnia uczy Nas co mamy czynić i jak zyc a naj wazniejsza jest spolecznosc z nim, czyli bliski kontakt i zaufanie, jezeli my ufamy bogu to on ma moc zmieniania naszego charakteru, itd. Jezeli mloda soba ma ojca i słucha go a jezt tez wzorem do nasladowania to dziecko rosnie w autorytecie ojca i staje se czlowiekiem dla ktorego kazdy grzech staje sie obrzydliwoscia, wie jak ojciec postepuje i widzi tego efekty ktore sa wlasciwe. Bog mowi ze skoro ludzcy ojcowie kochaja swoje dzieci i chca dla nich najlepiej to o ile bardziej Bog Cie kocha;) i ufa Ci jezeli go sluchasz i pragniesz wypelniac jego wole:)
 
 
srokinho 

Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 4
Wysłany: 2010-11-23, 22:25   

2. Szatan jest ojcem klamstwa, jak myslisz , dlaczego? poniewaz pycha go wyniosla a jak wiadomo „Pycha chodzi przed upadkiem, a wyniosłość ducha przed ruiną.” PRZYP. 16,18
wiec szatana zgubila pycha a z kad ta pycha? słowo Szatan znaczy-- niosacy swiatło a i biblia mowi ze był on najpiekniejszym z aniolow:) wiec sam sie zgubil chcac byc roznym Bogu a wiemy ze Bóg stworzyl go najpiekniejsza istota i okreslil go jako
"Skonczenie piekny" a wiadomo ze piekno dla ludzi nie jest skonczone bo zawsze bedzie cos ladniejszego nie? a szatan byl tak piekny ze nic piekniejszego nie zostalo stworzone ale utracil to wszytko przez swoj bunt. Nie wyglada wiec jak koles z rogami i widlami ale moze przyjsc jak opisuje biblia aniol swiatlosci wiec trzeba sprzawdzac wszelkiego rodzaju duchy i cuda jezeli nie sa w imie Jezusa:) tak wiec Bog stworzyl kosciol ale szatan moze wiele namieszac ale i tak jest mniejszy niz Bog ktory moze wszystko i dal nam Ducha Swietego abysmy mogli badac wszekiego rodzaju duchy. Szatan jest wladca tego swiata ale wie ze Bóg może wiecej a jego kres jest bliski i wdł.
bibli kazdy kto nie zaufa Chrystusowi nie osiagna krolestwa. a po 2 rozpoznajemy co jest dobre a co nie wiem widzimy gdzie jest Bóg a gdzie jest szatan:)
 
 
srokinho 

Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 4
Wysłany: 2010-11-23, 22:35   

Bog straci szatana na..... ZIEMIE i tu on rzadzi. Mowi sie ze pieklo jest na ziemi hehe ale to prawda! pieklo to miejsce nie dostepne dla zywych ludzi tak samo nie widzimy piekla jak i Boga i szatana itd. szatan rzadzi ziemia jest tzw. uzurpatorem. Jezus nazywa go "wladca tego swiata" bo krolestwo Boga jest z innego swiata. wiele o tym mowi Jezus, np gdy go pojmano w ogrójcu kiedy mowi do zebranych, o tym ze gdyby chcial to by przybylo tysiace tysiecy aniolow i walczyli za niego ale on Wiedzial i chcial oddac swoje zycie za nas abysmy mogli doznac zbawienia z jego cudownych rak. Wiec podsumowujac szatan jest, zyje i króluje na ziemi dopoki nie wroci Chrystus by go osadzic i poki ma czas (kroti) to omamia oklamuje nas i prowadzi do upadku.
 
 
srokinho 

Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 4
Wysłany: 2010-11-23, 22:44   

4. Szatan nie moze przekrecic Bibli bo sa to slowa Boga ktore zapieczetowal i nie ma on wzgledu na to co napisane, zna on biblie i wie co go czeka ale chce i umie omamic ludzi aby przestali ufac biblii lub zakrywac oczy ludziom aby nie widzieli czasow konca i nie nawracali sie np Zydzi starotestamentowi ktory nie rozpoznali Jezusa. Biblie mozna czytac i mozna znac:) ale wiele jest takich osob ktore dla wlasnych korzysci tłumacza przykazania boga nie zmieniajac tekstu. Ale jest tez 2 strona medalu - szatan nie moze przekrecic biblii ale moze cos dodac od siebie, ale latwo to wykryc dla kogos kto ufa jezusowi np. apokryfy ktore zostaly dopisane do st. testamentu dopiero ok 3-4 w. ne
co wiadomo jest jawnym oszustwem. Wystepuja one w wydaniu biblii tysiaclecia.
 
 
dires 
Od ucha do ucha.


Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 898
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-11-24, 12:16   

srokinho napisał/a:
4. Szatan nie moze przekrecic Bibli bo sa to slowa Boga ktore zapieczetowal i nie ma on wzgledu na to co napisane, zna on biblie i wie co go czeka ale chce i umie omamic ludzi aby przestali ufac biblii lub zakrywac oczy ludziom aby nie widzieli czasow konca i nie nawracali sie np Zydzi starotestamentowi ktory nie rozpoznali Jezusa. Biblie mozna czytac i mozna znac:) ale wiele jest takich osob ktore dla wlasnych korzysci tłumacza przykazania boga nie zmieniajac tekstu. Ale jest tez 2 strona medalu - szatan nie moze przekrecic biblii ale moze cos dodac od siebie, ale latwo to wykryc dla kogos kto ufa jezusowi np. apokryfy ktore zostaly dopisane do st. testamentu dopiero ok 3-4 w. ne
co wiadomo jest jawnym oszustwem. Wystepuja one w wydaniu biblii tysiaclecia.

Srokinho widzę brak wiedzy dotyczącej powstania kanonu Biblii. Poczytaj sobie na ten temat.
A co do tego, że szatan chce zwieść jak najwięcej ludzi bo wie co go czeka jest dla mnie nielogiczne. Jaki interes ma niby ta zła duchowa istota, by to robić. Skoro wszystko jest zaplanowane i zapisane w Biblii w stosunku do niego to znaczy, że jest jednym z wielu niedopracowanych tworów Boga. Dlaczego ten śmiertelny wróg ludzi zwyczajnie na świecie przestanie robić to co Bóg mu nakazał i przewidział zawczasu, czemu szatan jest taki posłuszny woli Boga?. Lecz co wydaje mi się bardziej sensowne jest narzędziem do selekcji ludzi na dobrych przydatnych Bogu i złych, którzy mają zginąć ew. wiecznie cierpieć. Dualizm jak istnieje religia zawsze był w modzie..Jest Bóg jest też szatan, jest dobro to mysi być zło, jest miłość musi być nienawiść, jest wiara musi być jej brak. Taki jest sposób myślenia ludzi i zapewne nigdy się nie zmieni.
Pozdrawiam. I poczytaj sobie o kanonach Biblii i co decydowało o kanoniczności lub nie jakiejkolwiek księgi w Biblii. Czy to Bóg, szatan a może po prostu ludzie..tworzyli kanony. :mrgreen:
_________________
Dziwny przypadek :-)
 
 
 
Ice-X


Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 11
Wysłany: 2011-02-14, 02:53   

Z tego co przejrzałem wybiórczo pytania , na wiele są banalnie odpowiedzi. Jednak dokładniej przeczytam je za paręnaście godzin.
 
 
Dżej 
Niosący światło.


Wyznanie: brak
Pomógł: 97 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Lip 2012
Posty: 2148
Skąd: Warszawa a potem tu i tam.
Wysłany: 2012-07-28, 20:19   

Xion800 napisał/a:
Axanna normalnie z nieba mi spadłaś :) jednak myślimy podobnie i utwierdzasz mnie w moich przekonaniach, żeby nie odpowiadać na te pytania. Osobiście chciałem odpowiedzieć im na te wszystkie, na takim pewnym forum, ale widać, że niektóre pytania wręcz drwią z wierzących i widać w nich niewiedzę i upadek tych co je tworzyli.

Czemu od niewierzących wymagacie czytania całej Biblii a sami ograniczacie się do początku i końca? Biblię też tak czytacie? Drwią czy nie drwią można by się pokusić o odpowiedź przy okazji ukazując brak wiedzy. Jeśli takowy jest. I nie wiadomo czy by powstały kolejne, może nie?
_________________
Biblia...czemu słowem a nie wykładem bożym? Wszak zawiera więcej niż jedno słowo i nie jest tak klarowna.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 11