Forum biblijne Strona Główna Forum biblijne
Owocem ducha jest: miłość, radość, pokój, cierpliwość, uprzejmość, dobroć, wierność. (List do Galatów 5:21-22)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Płeć Boga, Szatana i człowieka
Autor Wiadomość
Metanoia 
Bóg jest 1


Pomogła: 22 razy
Dołączyła: 09 Cze 2016
Posty: 503
Wysłany: 2019-08-11, 11:58   

Śmierć Cię rodzi!!!
Jesteś rodzoną córką Śmierci a przybraną Boga Ojca.
 
 
tola 


Pomogła: 33 razy
Dołączyła: 31 Maj 2017
Posty: 626
Wysłany: 2019-08-11, 13:07   

Juz Nie !!!
bo Umarłam grzechowi Zyje juz nie ja ale Żyje we mnie Mesjasz
Zewleklam z siebie starego adama Duch Mesjasza wymazał ZAPIS grzechu i śmierci
Dusza JEST ZBAWIONA .
a ciało które powstało z prochu jako ten zniszczalny namiot wwróci do prochu bo jest
Znakiem tego co stało sie w Edenie .

Jesli Duch Świety mnie Rodzi to przelewa sie we mnie czyni mnie Swoim dzieckiem a nie adoptowanym.
Adopcja nie ma w sobie pokrewienstwa w ST mamy takie uznanie za Syna .
Duch Święty Swoja Krwia Zbawia i daje Swoje Duchowe DNA-Pieczęć.

Dlatego list dłuzny zakonczył słuszne żądania Zapisu Tory a Tora była słaba wobec tego Zapisu co blednie przetumaczone jako Zakon i wiele zamętu to robi i chrzesciijanie nie maja pojęcia o o chodzi .

_________________
Jeszua=YHVH
  
 
 
Metanoia 
Bóg jest 1


Pomogła: 22 razy
Dołączyła: 09 Cze 2016
Posty: 503
Wysłany: 2019-08-11, 14:51   

Ale po co tyle słów aby opisać prosty proces dostępny dla wszystkich?
Chińczycy nie mogą osiągnąć zbawienia?
Aborygeni?

Więc ile są warte zapisy Tory?
Mniej niż mój stanik.

Warunki brzegowe koleżanko.
Warunki brzegowe założenia świata.

One były są i będą, więc albo wchodzisz albo nie wchodzisz.
I to było dostępne od założenia świata, Jezus tylko pokazał gdzie są drzwi, które były tutaj od początku.
 
 
tola 


Pomogła: 33 razy
Dołączyła: 31 Maj 2017
Posty: 626
Wysłany: 2019-08-11, 19:33   

Metanoia napisał/a:
Ale po co tyle słów aby opisać prosty proces dostępny dla wszystkich?
Chińczycy nie mogą osiągnąć zbawienia?
Aborygeni?

Więc ile są warte zapisy Tory?
Mniej niż mój stanik.

Warunki brzegowe koleżanko.
Warunki brzegowe założenia świata.

One były są i będą, więc albo wchodzisz albo nie wchodzisz.
I to było dostępne od założenia świata, Jezus tylko pokazał gdzie są drzwi, które były tutaj od początku.


:-D hehe po co tyle słów i kto to mówi ?
No to pisz w prosty sposób wielu tego chce a nie o logarytmach i takie tam
Ktos tu twierdzi ze chinczyk czy aborygen nie moze przyjac zabwienia Alez moze jesli
ma pragnienie Ofiara sie DOKONALA ,innej juz nie bedzie.
Zapisy Tory maja wielka wartosc mówia o tym ,ze czlowiek sam sobie nic nie moze wymazac bo Tora jest bezsilna wobec pozadliwosci naszego ciala z prochu TEJ Ziemi.

Zgadza sie albo wchodzisz albo nie wchodzisz a Droga jest Wąska i Brama CIASNA
tak bardzo ze NIEWIELU Ja znajdzie znajdujei wejdzie , bo uzna to za nonsens.
Jeszuah pokazal Drzwi Brame wskazujac na Siebie ale wielu niechce tego przyjac ,
ty tez jeszcze nie przyjełas ,ale moze jeszcze nic straconego
_________________
Jeszua=YHVH
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 10