Ryzykowne stwierdzenie. Ja osobiście nie dopuszczam błędów w oryginalnym tekście natchnionym. Różnice w zapisach tłumaczę błędami kopistów. Na szczęście nie mam rozterek co do właściwej interpretacji Pisma, gdyż w 100% polegam na pewnej asystencji Ducha Świętego w uroczystym nauczaniu Kościoła Rzymskiego.Albertus pisze:Natchnienie Pisma nie polega na tym że autor biblijny nie mógł się mylić w jakimś szczególe, jakiejś dacie, liczbach czy innych drobiazgach
SPRZECZNOŚCI W LICZBACH I DATACH
Moderatorzy: kansyheniek, Bobo, booris, Junior Admin, Moderatorzy
-
- Posty: 813
- Rejestracja: 22 sty 2016, 0:19
- Kontakt:
-
- Posty: 3073
- Rejestracja: 22 wrz 2007, 13:37
Taki przykład:Vandersky pisze:Ryzykowne stwierdzenie. Ja osobiście nie dopuszczam błędów w oryginalnym tekście natchnionym. Różnice w zapisach tłumaczę błędami kopistów. Na szczęście nie mam rozterek co do właściwej interpretacji Pisma, gdyż w 100% polegam na pewnej asystencji Ducha Świętego w uroczystym nauczaniu Kościoła Rzymskiego.Albertus pisze:Natchnienie Pisma nie polega na tym że autor biblijny nie mógł się mylić w jakimś szczególe, jakiejś dacie, liczbach czy innych drobiazgach
Jezus mówi w jednej z przypowieści że ziarno gorczycy jest najmniejsze ze nasion na ziemi.
Jest to oczywiście z punku widzenie biologii ewidentna nieprawda.
Czy oznacza to że wypowiedź Jezusa zapisana w Ewangelii nie jest natchniona?
-
- Posty: 813
- Rejestracja: 22 sty 2016, 0:19
- Kontakt:
W przypowieściach nie stosuje się pojęć naukowych lecz powszechnie znane. Dlatego po pierwsze nieszczęśliwie przyjąłeś słowa przypowieści, których charakter wyjaśnił Pan Jezus: mowa w przypowieściach, aby słysząc nie usłyszeli, co wyjaśniał Apostołom na osobności. Po drugie można przyjąć taką interpretację: opowiadanie to można określić mianem „przypowieści wzrastania”. Podstawowym elementem jest właśnie ewolucja zachodząca między ziarnem a drzewem, ogromna dynamika, która nieodwracalnie prowadzi do wybuchu sił witalnych nasionka gorczycy i jego nieoczekiwanego, zaskakującego wzrostu i jest największą różnicą porównania wielkości ziarna i krzewu orientalnej gorczycy. No, ale skoro jesteś takim detalistą słowo μικρότερον tłumaczone jako najmniejsze zarówno u Marka jak i Mateusza jest przymiotnikiem o stopniu wyższym (ciekawe czemu nie w stopniu najwyższym) w mianowniku rodzaju nijakiego liczby pojedynczej i powinno być tłumaczone dosłownie: Mniejsze wprawdzie (ziarno gorczycy) jest od wszystkich nasion. Co prawda wszystkich dotyczy całego zakresu, ale ponieważ jest to przypowieść skierowana do lokalnej społeczności, a nie do międzynarodowego sympozjum botaników to chodzi o cały zakres nasion znany społeczności lokalnej (gorczyca wtedy i tam uchodziła za najmniejsze nasiono). Gdyby powiedział do nich nasiona orchidei, które rzeczywiście są mniejsze od nasion gorczycy to tubylcy by zapytali: ale o so chozi [center][/center]Albertus pisze:Jezus mówi w jednej z przypowieści że ziarno gorczycy jest najmniejsze ze nasion na ziemi.
- Pokoja
- Posty: 707
- Rejestracja: 11 paź 2015, 16:09
- Lokalizacja: POLSKA
Najpierw przyby³ do Jeruzalem, a nastêpnie tam po trzech dniach stan±³ przed Nabuchodonozorem.RN pisze:W KTÓRYM DNIU WKROCZY£ NEBUZARADAN DO JEROZOLIMY
DRUGA KSIÊGA KRÓLEWSKA 25.8.BIBLIA TYSI¡CLECIA
''W pi±tym za¶ miesi±cu, siódmego dnia miesi±ca - by³ to dziewiêtnasty rok panowania króla Nabuchodonozora - wkroczy³ do Jerozolimy Nebuzaradan......''..
KSIÊGA JEREMIASZA 52. 12. BIBLIA TYSI¡CLECIA.
''W pi±tym za¶ miesi±cu dnia dziesi±tego miesi±ca - by³ to dziewietnasty rok panowania króla babiloñskiego Nabuchodonozora - wkroczy³ do Jerozolimy Nebuzaradan......''...
Rozumiem, ¿e tylko nierozgarniêty robot, emisariusz swoich mocodawców szuka sensacji, a ona jak bumerang dzia³a.
Mêdrzec w proszku i iskierce, pomija Prawdê Boga,1Kor. 1:18-21;3:18-20. Poszukiwacz", pojmuje w Nim jej Ducha i mi³o¶æ,2Te. 2:10
Trzeba wgl±daæ w ¦wiête Ksiêgi, które da³ nam w ³asce Pan. Mêdrzec swoj± marno¶æ zmierzy, zacznie badaæ Boski plan: w Chrystusow± krew uwierzy, doskona³y ujrzy stan.
Trzeba wgl±daæ w ¦wiête Ksiêgi, które da³ nam w ³asce Pan. Mêdrzec swoj± marno¶æ zmierzy, zacznie badaæ Boski plan: w Chrystusow± krew uwierzy, doskona³y ujrzy stan.
- RN
- Posty: 6211
- Rejestracja: 25 paź 2013, 19:49
- Lokalizacja: Ziemia Łódzka
KTÓREGO DNIA MIESIĄCA, KRÓL BABILOŃSKI EWIL MERODACH WYPUŚCIŁ Z WIĘZIENIA KRÓLA JUDZKIEGO JEHOJACHINA
DRUGA KSIĘGA KRÓLEWSKA 25. 27. BIZTB
W trzydzieści siedem lat po uprowadzeniu do niewoli Jehojachina, króla judzkiego, w dwunastym miesiącu, dwudziestego siódmego dnia tegoż miesiąca, wypuścił Ewil-Merodach, król babiloński , w roku objęcia przezeń władzy królewskiej, Jehojachina, króla judzkiego, z więzienia.
KSIĘGA JEREMIASZA 52. 31. BIZTB
Lecz w trzydziestym siódmym roku od uprowadzenia Jojachina, króla judzkiego, w dwunastym miesiącu, dwudziestego piątego dnia tego miesiąca, Ewil-Merodach, król babiloński, w roku wstąpienia na tron ułaskawił Jojachina, króla judzkiego, i uwolnił go z więzienia.
DRUGA KSIĘGA KRÓLEWSKA 25. 27. BIZTB
W trzydzieści siedem lat po uprowadzeniu do niewoli Jehojachina, króla judzkiego, w dwunastym miesiącu, dwudziestego siódmego dnia tegoż miesiąca, wypuścił Ewil-Merodach, król babiloński , w roku objęcia przezeń władzy królewskiej, Jehojachina, króla judzkiego, z więzienia.
KSIĘGA JEREMIASZA 52. 31. BIZTB
Lecz w trzydziestym siódmym roku od uprowadzenia Jojachina, króla judzkiego, w dwunastym miesiącu, dwudziestego piątego dnia tego miesiąca, Ewil-Merodach, król babiloński, w roku wstąpienia na tron ułaskawił Jojachina, króla judzkiego, i uwolnił go z więzienia.
WYŁĄCZ TELEWIZOR - WŁĄCZ MYŚLENIE
- Pokoja
- Posty: 707
- Rejestracja: 11 paź 2015, 16:09
- Lokalizacja: POLSKA
U³askawi³ 25, a wypu¶ci³ 27. 2Krl. 25:27 informuje tylko o wypuszczeniu króla z wiêzienia, czyli 27. Natomiast Jer. 52:31 informuje o u³askawieniu (25 dnia) i o nastêpstwie tego, czyli o uwolnieniu (bez podania dnia).RN pisze:KTÓREGO DNIA MIESI¡CA, KRÓL BABILOÑSKI EWIL MERODACH WYPU¦CI£ Z WIÊZIENIA KRÓLA JUDZKIEGO JEHOJACHINA
DRUGA KSIÊGA KRÓLEWSKA 25. 27. BIZTB
W trzydzie¶ci siedem lat po uprowadzeniu do niewoli Jehojachina, króla judzkiego, w dwunastym miesi±cu, dwudziestego siódmego dnia tego¿ miesi±ca, wypu¶ci³ Ewil-Merodach, król babiloñski , w roku objêcia przezeñ w³adzy królewskiej, Jehojachina, króla judzkiego, z wiêzienia.
KSIÊGA JEREMIASZA 52. 31. BIZTB
Lecz w trzydziestym siódmym roku od uprowadzenia Jojachina, króla judzkiego, w dwunastym miesi±cu, dwudziestego pi±tego dnia tego miesi±ca, Ewil-Merodach, król babiloñski, w roku wst±pienia na tron u³askawi³ Jojachina, króla judzkiego, i uwolni³ go z wiêzienia.
Mêdrzec w proszku i iskierce, pomija Prawdê Boga,1Kor. 1:18-21;3:18-20. Poszukiwacz", pojmuje w Nim jej Ducha i mi³o¶æ,2Te. 2:10
Trzeba wgl±daæ w ¦wiête Ksiêgi, które da³ nam w ³asce Pan. Mêdrzec swoj± marno¶æ zmierzy, zacznie badaæ Boski plan: w Chrystusow± krew uwierzy, doskona³y ujrzy stan.
Trzeba wgl±daæ w ¦wiête Ksiêgi, które da³ nam w ³asce Pan. Mêdrzec swoj± marno¶æ zmierzy, zacznie badaæ Boski plan: w Chrystusow± krew uwierzy, doskona³y ujrzy stan.
- RN
- Posty: 6211
- Rejestracja: 25 paź 2013, 19:49
- Lokalizacja: Ziemia Łódzka
KTÓREGO DNIA MIESIĄCA KRÓL BABILOŃSKI UŁASKAWIŁ KRÓLA JUDZKIEGO I CZY 2 KSIĘGA KRÓLEWSKA INFORMUJE TYLKO O WYPUSZCZENIU Z WIĘZIENIA, CZY O UŁASKAWIENIU I WYPUSZCZENIU
DRUGA KSIĘGA KRÓLEWSKA 25. 27. BIBLIA TYSIĄCLECIA
''W trzydziestym siódmym roku po uprowadzeniu do niewoli Jojakina, króla judzkiego, dwunastego miesiąca, dnia dwudziestego siódmego miesiąca - Ewil Merodak, król babiloński, w roku objęcia swej władzy ułaskawił Jojakina, króla judzkiego, i kazał wyprowadzić go z więzienia.
KSIĘGA JEREMIASZA 52. 31. BIBLIA TYSIĄCLECIA
W trzydziestym siódmym roku po uprowadzeniu do niewoli Jechoniasza, króla judzkiego, dwudziestego piątego dnia miesiąca, Ewil Merodak, król babiloński, w roku objęcia rządów ułaskawił Jechoniasza, króla judzkiego, i kazał go wyprowadzić z więzienia.
DRUGA KSIĘGA KRÓLEWSKA 25. 27. BIBLIA TYSIĄCLECIA
''W trzydziestym siódmym roku po uprowadzeniu do niewoli Jojakina, króla judzkiego, dwunastego miesiąca, dnia dwudziestego siódmego miesiąca - Ewil Merodak, król babiloński, w roku objęcia swej władzy ułaskawił Jojakina, króla judzkiego, i kazał wyprowadzić go z więzienia.
KSIĘGA JEREMIASZA 52. 31. BIBLIA TYSIĄCLECIA
W trzydziestym siódmym roku po uprowadzeniu do niewoli Jechoniasza, króla judzkiego, dwudziestego piątego dnia miesiąca, Ewil Merodak, król babiloński, w roku objęcia rządów ułaskawił Jechoniasza, króla judzkiego, i kazał go wyprowadzić z więzienia.
WYŁĄCZ TELEWIZOR - WŁĄCZ MYŚLENIE
- bartek212701
- Posty: 9241
- Rejestracja: 03 sty 2010, 21:54
- Lokalizacja: Lublin
RN, Wystarczy czytać krytycznie, ale obiektywnie, przyjmując wszelkie możliwości.
Jeden fragment mówi o WYPUSZCZENIU (2 dni po ułaskawieniu) po 27 dniach
Drugi fragment mówi o UŁASKAWIENIU (2 dni przed wypuszczeniem) czyli po 25 dniach
To tyle :)
To zdanie złożone ma w jęz. polskim zaburzoną konstrukcję logiczną i tyczy się przede wszystkim wypuszczenia, ale w hebrajskim jest zupełnie inna prozodia, która tej logicznej ułomności nie wykazuje.
Jeden fragment mówi o WYPUSZCZENIU (2 dni po ułaskawieniu) po 27 dniach
Drugi fragment mówi o UŁASKAWIENIU (2 dni przed wypuszczeniem) czyli po 25 dniach
To tyle :)
To zdanie złożone ma w jęz. polskim zaburzoną konstrukcję logiczną i tyczy się przede wszystkim wypuszczenia, ale w hebrajskim jest zupełnie inna prozodia, która tej logicznej ułomności nie wykazuje.
Izaj. 33:6-Mądrość i umiejętność będą utwierdzeniem czasów twoich, siłą i obfitem zbawieniem twem, a bojaźń Pańska skarbem twoim.
- RN
- Posty: 6211
- Rejestracja: 25 paź 2013, 19:49
- Lokalizacja: Ziemia Łódzka
TO MOŻE JESZCZE INACZEJ.
CZY KRÓL BABILOŃSKI UWOLNIŁ OD RAZU KRÓLA JUDZKIEGO Z WIĘZIENIA ( ARESZTU ) , CZY JEST MOWA O WCZEŚNIEJSZYM ( 2 DNIOWYM ) UŁASKAWIENIU PRZED UWOLNIENIEM.
DRUGA KSIĘGA KRÓLEWSKA 25. 27. PRZEKŁAD NOWEGO ŚWIATA
A w trzydziestym siódmym roku wygnania Jehojachina, króla Judy, w miesiącu dwunastym, dwudziestego siódmego dnia tego miesiąca, król babiloński Ewil-Merodach w roku, w którym został królem, podniósł głowę Jehojachina, króla Judy, z aresztu:
KSIĘGA JEREMIASZA 52. 31. PRZEKŁAD NOWEGO ŚWIATA
A w trzydziestym siódmym roku wygnania Jehojachina, króla Judy, w miesiącu dwunastym, dwudziestego piątego dnia tego miesiąca, król babiloński Ewil-Merodach w roku, w którym został królem, podniósł głowę Jehojachina, króla Judy, i wyprowadził go z więzienia.
CZY KRÓL BABILOŃSKI UWOLNIŁ OD RAZU KRÓLA JUDZKIEGO Z WIĘZIENIA ( ARESZTU ) , CZY JEST MOWA O WCZEŚNIEJSZYM ( 2 DNIOWYM ) UŁASKAWIENIU PRZED UWOLNIENIEM.
DRUGA KSIĘGA KRÓLEWSKA 25. 27. PRZEKŁAD NOWEGO ŚWIATA
A w trzydziestym siódmym roku wygnania Jehojachina, króla Judy, w miesiącu dwunastym, dwudziestego siódmego dnia tego miesiąca, król babiloński Ewil-Merodach w roku, w którym został królem, podniósł głowę Jehojachina, króla Judy, z aresztu:
KSIĘGA JEREMIASZA 52. 31. PRZEKŁAD NOWEGO ŚWIATA
A w trzydziestym siódmym roku wygnania Jehojachina, króla Judy, w miesiącu dwunastym, dwudziestego piątego dnia tego miesiąca, król babiloński Ewil-Merodach w roku, w którym został królem, podniósł głowę Jehojachina, króla Judy, i wyprowadził go z więzienia.
WYŁĄCZ TELEWIZOR - WŁĄCZ MYŚLENIE
- Pokoja
- Posty: 707
- Rejestracja: 11 paź 2015, 16:09
- Lokalizacja: POLSKA
http://biblia.webd.pl/forum/viewtopic.p ... 948#396920
Je¿eli s± dwa integralne fakty "W" i "U", nastêpuj±ce po sobie, a opisane przez dwa sprawozdania "S1" i "S2", z których ka¿de opisuje tylko datê zaistnienia jednego z nich, ale bez pominiêcia drugiego z nich, to czy to jest sprzeczno¶æ?
W "S1" napisane jest, kiedy zaistnia³ fakt "W" i o jego konsekwencji, czyli o fakcie "U", ale bez podawania daty jego zaistnienia;
W "S2" napisane jest o zaistnieniu faktu "W", jako skutku faktu "U", ale bez podawania daty. Natomiast podano tylko datê zaistnienia faktu "U".
Je¿eli s± dwa integralne fakty "W" i "U", nastêpuj±ce po sobie, a opisane przez dwa sprawozdania "S1" i "S2", z których ka¿de opisuje tylko datê zaistnienia jednego z nich, ale bez pominiêcia drugiego z nich, to czy to jest sprzeczno¶æ?
W "S1" napisane jest, kiedy zaistnia³ fakt "W" i o jego konsekwencji, czyli o fakcie "U", ale bez podawania daty jego zaistnienia;
W "S2" napisane jest o zaistnieniu faktu "W", jako skutku faktu "U", ale bez podawania daty. Natomiast podano tylko datê zaistnienia faktu "U".
Mêdrzec w proszku i iskierce, pomija Prawdê Boga,1Kor. 1:18-21;3:18-20. Poszukiwacz", pojmuje w Nim jej Ducha i mi³o¶æ,2Te. 2:10
Trzeba wgl±daæ w ¦wiête Ksiêgi, które da³ nam w ³asce Pan. Mêdrzec swoj± marno¶æ zmierzy, zacznie badaæ Boski plan: w Chrystusow± krew uwierzy, doskona³y ujrzy stan.
Trzeba wgl±daæ w ¦wiête Ksiêgi, które da³ nam w ³asce Pan. Mêdrzec swoj± marno¶æ zmierzy, zacznie badaæ Boski plan: w Chrystusow± krew uwierzy, doskona³y ujrzy stan.
- Pokoja
- Posty: 707
- Rejestracja: 11 paź 2015, 16:09
- Lokalizacja: POLSKA
Czy "RN" siê nudzi? Bartek dobrze napisa³.RN pisze:TO MO¯E JESZCZE INACZEJ.
CZY KRÓL BABILOÑSKI UWOLNI£ OD RAZU KRÓLA JUDZKIEGO Z WIÊZIENIA ( ARESZTU ) , CZY JEST MOWA O WCZE¦NIEJSZYM ( 2 DNIOWYM ) U£ASKAWIENIU PRZED UWOLNIENIEM.
DRUGA KSIÊGA KRÓLEWSKA 25. 27. PRZEK£AD NOWEGO ¦WIATA
A w trzydziestym siódmym roku wygnania Jehojachina, króla Judy, w miesi±cu dwunastym, dwudziestego siódmego dnia tego miesi±ca, król babiloñski Ewil-Merodach w roku, w którym zosta³ królem, podniós³ g³owê Jehojachina, króla Judy, z aresztu:
KSIÊGA JEREMIASZA 52. 31. PRZEK£AD NOWEGO ¦WIATA
A w trzydziestym siódmym roku wygnania Jehojachina, króla Judy, w miesi±cu dwunastym, dwudziestego pi±tego dnia tego miesi±ca, król babiloñski Ewil-Merodach w roku, w którym zosta³ królem, podniós³ g³owê Jehojachina, króla Judy, i wyprowadzi³ go z wiêzienia.
Mêdrzec w proszku i iskierce, pomija Prawdê Boga,1Kor. 1:18-21;3:18-20. Poszukiwacz", pojmuje w Nim jej Ducha i mi³o¶æ,2Te. 2:10
Trzeba wgl±daæ w ¦wiête Ksiêgi, które da³ nam w ³asce Pan. Mêdrzec swoj± marno¶æ zmierzy, zacznie badaæ Boski plan: w Chrystusow± krew uwierzy, doskona³y ujrzy stan.
Trzeba wgl±daæ w ¦wiête Ksiêgi, które da³ nam w ³asce Pan. Mêdrzec swoj± marno¶æ zmierzy, zacznie badaæ Boski plan: w Chrystusow± krew uwierzy, doskona³y ujrzy stan.
- RN
- Posty: 6211
- Rejestracja: 25 paź 2013, 19:49
- Lokalizacja: Ziemia Łódzka
BYŁA BIBLIA WARSZAWSKA Z KTÓREJ KORZYSTAJĄ PROTESTANCI, BYŁA BIBLIA TYSIĄCLECIA Z KTÓREJ KORZYSTAJĄ KATOLICY, BYŁ PRZEKŁAD NOWEGO SWIATA Z KTÓREGO KORZYSTAJĄ ŚWIADKOWIE JEHOWY, TO TERAZ JESZCZE BIBLIA GDAŃSKA Z KTÓREJ KORZYSTA WIELU TZW. BADACZY PISMA.
DRUGA KSIĘGA KRÓLEWSKA 25. 27. BIBLIA GDAŃSKA
''Stało się także trzydziestego i siódmego roku pojmania Joachyna, króla Judzkiego, dwunastego miesiąca dnia dwudziestego siódmego tegoż miesiąca, że wywyższył Ewilmerodach, król Babiloński, tegoż roku, gdy począł królować, głowę Joachyna, króla Judzkiego, uwolniwszy go z więzienia
KSIĘGA JEREMIASZA 52. 31. BIBLIA GDAŃSKA
A trzydziestego i siódmego roku, po pojmaniu Joachyna, króla Judzkiego, dwunastego miesiąca, dwudziestego i piątego dnia tegoż miesiąca, wywyższył Ewilmerodach, król Babiloński, tego roku, gdy począł królować, głowę Joachyna, króla Judzkiego, uwolniwszy go z domu więzienia;
DRUGA KSIĘGA KRÓLEWSKA 25. 27. BIBLIA GDAŃSKA
''Stało się także trzydziestego i siódmego roku pojmania Joachyna, króla Judzkiego, dwunastego miesiąca dnia dwudziestego siódmego tegoż miesiąca, że wywyższył Ewilmerodach, król Babiloński, tegoż roku, gdy począł królować, głowę Joachyna, króla Judzkiego, uwolniwszy go z więzienia
KSIĘGA JEREMIASZA 52. 31. BIBLIA GDAŃSKA
A trzydziestego i siódmego roku, po pojmaniu Joachyna, króla Judzkiego, dwunastego miesiąca, dwudziestego i piątego dnia tegoż miesiąca, wywyższył Ewilmerodach, król Babiloński, tego roku, gdy począł królować, głowę Joachyna, króla Judzkiego, uwolniwszy go z domu więzienia;
WYŁĄCZ TELEWIZOR - WŁĄCZ MYŚLENIE
- Pokoja
- Posty: 707
- Rejestracja: 11 paź 2015, 16:09
- Lokalizacja: POLSKA
http://biblia.webd.pl/forum/viewtopic.p ... 921#396921RN pisze:BY£A BIBLIA WARSZAWSKA Z KTÓREJ KORZYSTAJ¡ PROTESTANCI, BY£A BIBLIA TYSI¡CLECIA Z KTÓREJ KORZYSTAJ¡ KATOLICY, BY£ PRZEK£AD NOWEGO SWIATA Z KTÓREGO KORZYSTAJ¡ ¦WIADKOWIE JEHOWY, TO TERAZ JESZCZE BIBLIA GDAÑSKA Z KTÓREJ KORZYSTA WIELU TZW. BADACZY PISMA.
DRUGA KSIÊGA KRÓLEWSKA 25. 27. BIBLIA GDAÑSKA
''Sta³o siê tak¿e trzydziestego i siódmego roku pojmania Joachyna, króla Judzkiego, dwunastego miesi±ca dnia dwudziestego siódmego tego¿ miesi±ca, ¿e wywy¿szy³ Ewilmerodach, król Babiloñski, tego¿ roku, gdy pocz±³ królowaæ, g³owê Joachyna, króla Judzkiego, uwolniwszy go z wiêzienia
KSIÊGA JEREMIASZA 52. 31. BIBLIA GDAÑSKA
A trzydziestego i siódmego roku, po pojmaniu Joachyna, króla Judzkiego, dwunastego miesi±ca, dwudziestego i pi±tego dnia tego¿ miesi±ca, wywy¿szy³ Ewilmerodach, król Babiloñski, tego roku, gdy pocz±³ królowaæ, g³owê Joachyna, króla Judzkiego, uwolniwszy go z domu wiêzienia;
http://biblia.webd.pl/forum/viewtopic.p ... 921#396990
http://biblia.webd.pl/forum/viewtopic.p ... 921#396991
Mêdrzec w proszku i iskierce, pomija Prawdê Boga,1Kor. 1:18-21;3:18-20. Poszukiwacz", pojmuje w Nim jej Ducha i mi³o¶æ,2Te. 2:10
Trzeba wgl±daæ w ¦wiête Ksiêgi, które da³ nam w ³asce Pan. Mêdrzec swoj± marno¶æ zmierzy, zacznie badaæ Boski plan: w Chrystusow± krew uwierzy, doskona³y ujrzy stan.
Trzeba wgl±daæ w ¦wiête Ksiêgi, które da³ nam w ³asce Pan. Mêdrzec swoj± marno¶æ zmierzy, zacznie badaæ Boski plan: w Chrystusow± krew uwierzy, doskona³y ujrzy stan.
- RN
- Posty: 6211
- Rejestracja: 25 paź 2013, 19:49
- Lokalizacja: Ziemia Łódzka
TO MOŻE JESZCZE BIBLIA WARSZAWSKO - PRASKA
DRUGA KSIĘGA KRÓLEWSKA 25. 27. BIBLIA WARSZAWSKO - PRASKA
''W trzydziestym siódmym roku przebywania w więzieniu Jojakina, króla judzkiego, w dwunastym miesiącu, dwudziestego siódmego dnia tego miesiąca, Ewil Merodak, król babiloński, w roku objęcia władzy, przywrócił do łask Jojakina, króla judzkiego, i uwolnił go z więzienia.
KSIĘGA JEREMIASZA 52. 31. BIBLIA WARSZAWSKO - PRASKA
''W roku trzydziestym siódmym po uprowadzeniu do niewoli Jechoniasza, króla judzkiego, dwudziestego piątego dnia dwunastego miesiąca król babiloński, Ewil Merodak, w roku swojego wstąpienia na tron ułaskawił Jechoniasza, króla judzkiego, i wypuścił go z więzienia.
DRUGA KSIĘGA KRÓLEWSKA 25. 27. BIBLIA WARSZAWSKO - PRASKA
''W trzydziestym siódmym roku przebywania w więzieniu Jojakina, króla judzkiego, w dwunastym miesiącu, dwudziestego siódmego dnia tego miesiąca, Ewil Merodak, król babiloński, w roku objęcia władzy, przywrócił do łask Jojakina, króla judzkiego, i uwolnił go z więzienia.
KSIĘGA JEREMIASZA 52. 31. BIBLIA WARSZAWSKO - PRASKA
''W roku trzydziestym siódmym po uprowadzeniu do niewoli Jechoniasza, króla judzkiego, dwudziestego piątego dnia dwunastego miesiąca król babiloński, Ewil Merodak, w roku swojego wstąpienia na tron ułaskawił Jechoniasza, króla judzkiego, i wypuścił go z więzienia.
WYŁĄCZ TELEWIZOR - WŁĄCZ MYŚLENIE
- Pokoja
- Posty: 707
- Rejestracja: 11 paź 2015, 16:09
- Lokalizacja: POLSKA
To mo¿e ju¿ ostatni raz:RN pisze:TO MO¯E JESZCZE BIBLIA WARSZAWSKO - PRASKA
DRUGA KSIÊGA KRÓLEWSKA 25. 27. BIBLIA WARSZAWSKO - PRASKA
''W trzydziestym siódmym roku przebywania w wiêzieniu Jojakina, króla judzkiego, w dwunastym miesi±cu, dwudziestego siódmego dnia tego miesi±ca, Ewil Merodak, król babiloñski, w roku objêcia w³adzy, przywróci³ do ³ask Jojakina, króla judzkiego, i uwolni³ go z wiêzienia.
KSIÊGA JEREMIASZA 52. 31. BIBLIA WARSZAWSKO - PRASKA
''W roku trzydziestym siódmym po uprowadzeniu do niewoli Jechoniasza, króla judzkiego, dwudziestego pi±tego dnia dwunastego miesi±ca król babiloñski, Ewil Merodak, w roku swojego wst±pienia na tron u³askawi³ Jechoniasza, króla judzkiego, i wypu¶ci³ go z wiêzienia.
http://biblia.webd.pl/forum/viewtopic.p ... =45#397091
Mêdrzec w proszku i iskierce, pomija Prawdê Boga,1Kor. 1:18-21;3:18-20. Poszukiwacz", pojmuje w Nim jej Ducha i mi³o¶æ,2Te. 2:10
Trzeba wgl±daæ w ¦wiête Ksiêgi, które da³ nam w ³asce Pan. Mêdrzec swoj± marno¶æ zmierzy, zacznie badaæ Boski plan: w Chrystusow± krew uwierzy, doskona³y ujrzy stan.
Trzeba wgl±daæ w ¦wiête Ksiêgi, które da³ nam w ³asce Pan. Mêdrzec swoj± marno¶æ zmierzy, zacznie badaæ Boski plan: w Chrystusow± krew uwierzy, doskona³y ujrzy stan.